?

Log in

Mon, Sep. 19th, 2005, 08:57 pm
Smile like you mean it ...

Today was alright. Adam - bless him: Gave me back the Zep sessions. Haha. He likes a GOOD band! Well, there's a surprise .. :P

I suposse I am happy; though, I do feel ... a little down. Heh. He wasn't home today ... Guess he was out somewhere? Hm ... Should I try tomorrow? Or wait til Saturday - my birthday. (I have to work that day.) Maybe he'll give me a cuddle ... or a smile at least ¬.¬

Dunno what I want for my birthday. Um ... money? Clothes. A new phone; New CD Walkman. I'm not bothered really. I'm 16: Too old for presents. And every birthday, mum always tells it how it was: A cold, wet day in the DIY store ... :-\ The waters broken :-\ or whatever .. hahaha.

Also, today, I went to the school-library. Asked for the 1993 year-book. Hehe ... He was in there: I swear it was him. He looked a little chubby, though - and his hair-cut ... :| So 1993! haha! He had his eyes closed; But he was beaming. It was how I recognised him :P But he had a different last name ... :\ hm. I guess when I asked him; He didn't want to tell me because ... ? Hm .. dunno. His entry was short and sweet: Something about Elton John

:-\ haha.

O0000000ooooh and my parents love meeeee ... ooooOOOOoooh and they're all taking photos of me!!!!

agrrhhhhhhh!!!! ooooooohhhhhhhhh .... nah nah.... !!!! and my girlfriend loves meehhhh!!!! :-\ Kaiser Chiefs!

xxXXxx Snails - save the snails ... they love the world, do our snails. XXXxxxXXXX

XXXxxxXX Kill the Daddy-Long-Legs ... they hate the world, don't they!!!!!?? XXxxxXXXXXX

Chickens .. blurp :>

x Yes, I'm random ...

Bye all .. and hi to Graeme - and my secret admirer who keeps posting :-\

xx <3 xx

xxx Hello to Norris my snail

Mon, Sep. 19th, 2005 09:37 pm (UTC)
(Anonymous): Don't act like you don't know who I am

Don´t be afraid.
Just treasure his word.
He´s gonna take you by the hand.
He´s gonna make you feel so good.
Open up your eyes.
And then you´ll see all that you should.
Forget all your troubles.
You will feel no pain.
He´s all that you need.
He´s your everything.

Mon, Sep. 19th, 2005 10:13 pm (UTC)
(Anonymous): hey!

hey luce its me amused. havent talked to you in a while. i left matt's forum a while ago cuz nothin was happening after you left. so how have you been?

Tue, Sep. 20th, 2005 09:26 pm (UTC)
earlygenesis: Re: hey!

Hi Mike.
I'm ok .. :) you?
Matthew's a big fat wetty. He's needs to grow his hair, smoke some hash ... wear Converse or Undergrounds. And now we've all gone, his forum's just stupid.

Hope you've been ok xxxx

xxx
x
x

Sat, Sep. 24th, 2005 05:04 am (UTC)
(Anonymous): Re: hey!

ive been doing good. the guitarist in my band is still gone on the opposite side of the country, probably for another 4 months. cant wait till he gets back. a bunch of places want to book shows with us.
and happy birthday to you! luv ya

Wed, Sep. 21st, 2005 05:41 am (UTC)
graeme_qewe

Adam eh? your bf?

Wed, Sep. 21st, 2005 02:58 pm (UTC)
earlygenesis

Hehe, no ... But he fancies me :-\ Bless him. Like today, he came up to me, asked if we could go out on Saturday. I was like I'M WORKING :( He was like Oh right. Sorry.
Too polite ... ¬.¬
And apparently, always asking his mum personal stuff. He rings his mum up and asks ... 'Mother, do you think she's good enough, for me? Mother, do think she's dangerous to me?'
*lmao* - kidding. He doesn't say that. But something like that.
:-\

x